Πέμπτη, 27 Οκτωβρίου 2011

Μύθος Νο 3: Το δείπνο μετατρέπεται σε λίπος.



 Φυσικά δεν είναι ότι καλύτερο να κοιμηθείς με γεμάτο στομάχι, αλλά αυτό έχει να κάνει μόνο με τη χώνεψη. 
Ένα ελαφρύ δείπνο στα πλαίσια ένος ισορροπημένου διαιτολογίου μπορεί ακόμη και να βοηθήσει στην απώλεια ή στην σταθεροποίηση του σωματικού βάρους, εάν καταναλώνεται την σωστή ώρα, στη σωστή ποσότητα. 
  
  Μύθος Νο1 , Νο 2  Νο 4...



2 σχόλια:

Νανσυ Α. είπε...

Ποση ωρα πριν τον υπνο ειναι καλο να τρωμε? υδατανθρακες η πρωτεινες? γιατι εχω ακουσει πως ειναι καλυτερα να τρωω υδατανθρακες.

Χατζηζήση Φανή είπε...

1-2 ώρες πριν τον ύπνο. Όμως είναι σχετικό και με το τι ώρα πέφτεις για ύπνο. Το τι θρεπτικά συστατικά είναι καλό να λαμβάνεις, εξαρτάται από το τι έχεις φάει όλη μέρα (50-20-30% υδατάνθρακες-πρωτεΐνες-λίπη) και από το αν έχεις γυμναστεί ή όχι. Σε επόμενη ανάρτηση θα το αναλύσω.